نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس : پرونده ی ایکاردی هنوز باز است ...

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس : پرونده ی ایکاردی هنوز باز است ...

سران تیم فوتبال یوونتوس در این روزها به شدت درگیر پیگیری بازیکنان مورد نظر خود هستند و از طرفی در حال بررسی شرایط بازیکنان خود هستند تا از میان بازیکنان فعلی، تنی چند از آنها را به فروش برسانند. در ادامه با آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس با شما هستیم.

 

پیاتسا:

 

ُسران تیم فیورنتینا یک بار دیگر خواهان خرید بازیکن کروات تیم یوونتوس شدند و اعلام کردند او در میان لیست اصلی خرید آنها می باشد.

 

گفتنی است، والنسیا نیز خواهان خرید او به عنوان بخشی از قرارداد کانسلو هستند.

 

ساندرو:

 

باشگاه پاریس سنت ژرمن به صورت رسمی خواهان خرید الکس ساندرو شده ولی سران یووه اعلام کرده اند برنامه ای برای فروش او ندارند.

 

فروش بازیکنان:

 

یوونتوس در نظر دارد از فروش چری، ماندراگورا و ائودرو، مبلغ 30 تا 35 میلیون یورو به دست بیاورد و این مبلغ را برای خرید میلینکویچ هزینه کند.

 

امره جان:

 

گفته می شود یوونتوس برای خرید امره جان مبالغی را به ایجنت ها و مدیر برنامه های این بازیکن پرداخت کرده است. برخی رسانه ها این مبلغ را تا 16 میلیون یورو اعلام کرده اند. «»

 

روگانی:

 

گفته می شود چلسی با پیشنهاد 35 میلیون یورویی، می تواند نظر مساعد سران یووه را برای خرید جلب کند.

 

خدیرا:

 

در حالی که تیم های منچستر، لیورپول و چند تیم آمریکایی خواهان خرید خدیرا هستند، او به رسانه های آلمانی اعلام کرده در یوونتوس خواهد ماند.

 

ایکاردی:

 

رسانه های آرژانتینی اعلام کردند هنوز وضعیت معاوضه ی ایکاردی و ایگوایین مشخص نشده و سران دو باشگاه ممکن است به زودی در این رابطه با هم دیدار کنند ولی یووه برای خرید ایکاردی همچنان مشتاق به نظر می رسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: